Kút fennmaradási engedélyének ügyintézésének menete függ attól, hogy milyen vízadó rétegre lett szűrőzve a kút, magánszemély, vagy cég az ügyfél, stb..!
Ezen adathalmaz határozza meg, hogy a helyi jegyző, vagy a Katasztrófavédelem lesz az eljáró hatóság.
Bővebb leírást ITT talál! – 2024 január 01-ig érvényes szabályozás, ezt követően borul minden eddigi eljárási rend, és teljesen új szabályozás lép életbe!
Mélyebb kutak (réteg-, karszt-, hasadékvízre, stb. telepített kutak a Katasztrófavédelemhez tartoznak továbbra is!)
Amennyiben nem tudja, hogy ki lesz az engedélyező hatóság, abban az esetben ezen információ cégünk rendelkezésére áll az ország egész területén.
Amennyiben cégünket a Tomikút Kft.-t bízza meg a kút fennmaradási engedélyének ügyintézésével, abban az esetben ezen szolgáltatás díját beszámítjuk az ügyintézés végösszegébe.
Kút fennmaradási engedélyezéssel kapcsolatban bővebb információt, és árakat ITT talál! (katt a kék szövegre!)
Amennyiben cégünk ügyintézi a kútjának a fennmaradási engedélyét és tévednénk, a helyi jegyző helyett a Katasztrófavédelem lenne az eljáró hatóság abban az esetben a jegyzői ügyintézés árában készítjük el Önnek a kút dokumentációját. -tehát Önt semmi plusz költség nem terheli!
Amennyiben csak vízkészeltvédelmi országtérképről adatot igényel tőlünk, és más cég végzi el a kútvizsgálatot, a kút dokumentációjának elkészítését az engedélyezési eljáráshoz, és cégünk téves információval szolgálna, abban az esetben a cégünk részére az adatszolgáltatásért kifizetett összeget átutalással visszatérítjük!
Egyéb más kárért, anyagi kiadásért nem vállalunk felelősséget!
Vízkészletvédelmi országtérképen az ingatlan behatárolása, a talajvízszint megállapítása címenként (hrsz.) / kutanként: 7.000.- Ft.
Ügyintézés menete:
Megkeresését pontos címmel , (hrsz is!) kérem küldje el a vedoovezet@tomikut.hu e-mail címre elektronikus formában.
Válaszban megküldjük a Pro-forma számlát, majd az átutalás teljesülését, kérjük jelezze felénk elektronikus levélben a vedoovezet@tomikut.hu e-mail címre.
Amennyiben a bankszámlán megjelenik az átutalás, abban az esetben elektronikus levélben küldjük a választ, valamint a Pro-forma számlából kiállított végszámlát.
Amit tudni kell:
A jegyzői, és a Katasztrófavédelem hatósági eljárása NEM ugyan az!
A jegyzői eljárás egyszerű(bb), a Katasztrófavédelem eljárása sokkal több munkát igényel cégünk részéről, bonyolult, időben hosszú (6-8 hónap!), és be kell vonni a VIZIG-et is.
Amennyiben beadja a helyi jegyző felé az engedélyt, és ott derül ki, hogy a Katasztrófavédelem lesz az eljáró hatóság, abban az esetben elég rövid határidővel kap egy hiánypótló végzést.
Amennyiben az a cég akivel elkezdte az ügyintézést nem vállalja azt, hogy tovább viszi az anyagot a Katasztrófavédelem, és a VIZIG felé, akkor kell keresni egy másik céget akivel előröl lehet kezdeni az ügyintézést, és a fizetést! – elég sok ilyen üggyel találkozunk!
2020 február elejétől már működik a VIZEK rendszer, és ezen rendszeren keresztül kell beadni az elkészült anyagot mint a Katasztrófavédelem-, mint pedig a VIZIG felé. – csak “kicsit” lett bonyolultabb mint az e-Papíros ügyintézés!
Bővebb információt a Weblapunkon talál! www.tomikut.hu
Tomikút Kft. csapata!